Alla inlägg under april 2006

Av Henna Forsström Karbelius - 28 april 2006 14:39

sitter på multimedialektionen just nu och lyssnar på mew, därav titeln.ska sen ner på stan och träffa micke och fika med honom.pallar nog inte träna imorrn eller så borde jag göra det för att komma ut ur min insomnia. har gått upp 5 varenda morgon nu endast för att jag ska kunna hinna duscha och hinna med allt annat. idag fick jag skjuts för mamma och åke skulle till min mosters hus och fixa där. undra vad dom ska göra med katterna? jag vill ha dom, eller birman iallafall.. stackars dom. aja de fixar sig väl...ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorrn ska jag eventuellt träna och jag måste dela ut reklamen också. sen på söndag då smäller det. jag kommer bli så full. aja, micke får väl ta hand om mig typ. haha, nee. men det blir nog skoj, jag ser fram emot det. även om jag är skittrött just nu och är mongo.. i huvudet. yeah yeah.peace, m-fuckers.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards