Alla inlägg den 11 maj 2006

Av Henna Forsström Karbelius - 11 maj 2006 16:59

kom hem från några timmar sen. suttit här och degat och kollat på rhcp på mtvs unplugged, fast det heter live nu tydligen, skoj.nu sitter jag och lyssnar på dom bara för att. tankar hem californication som jag tydligen inte hade. där ser maan.skolkade från matten idag igen. känns så ovärt bara, att repetera inför nationella. när det ändå kommer vara andra uppgofter som man ändå inte kan repetera inför, okej man kan väl träna lite, men jag pallade bara inte. carro hängde på också. jag skulle kolla efter kortbyxor på hm, hittade en massa. så imorrn ska jag köpa några av byxorna som jag hittade, sen trosor på jc och bh. alltid bra att ha liksom. baskläder liksom.fick ett bidrag av rut och lennart idag också, 200 spänn. alltid bra att ha. ringde och tackade, tror dom tyckte det var lite otippat, men fan. det kändes viktigt. vill ju inte framstå som nån bortskämd unge, vilket jag egentligen är. men jaja.på lördag så var det tänkt att det skulle vara lite grillning hemma hos mig, får se hur många som orkar dyka upp. balle att det ska vara så långt till bålsta. men jaja.det blir iallafall jag och lina i "värsta" falls om super ner oss, haha. alltid sköööj.nu måste jag ta in tvätten för det kanske börjar regna snart. på order från mamma.hejj gejj.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards